Munkáltatói márka építés

Az egyik legeredményesebb toborzási eszköz a kiváló munkáltatói márka – minden olyan kisebb-nagyobb elem, ami megkülönböztet minket a munkaerőpiacon.

Employer branding – kutatásra alapozva

A Profiles objektív felmérésre alapozza a munkáltatói márka építését – először azt térképezzük fel, mi a közös a munkatársak “működésében”, mi a közös a legtehetségesebb munkatársak “működésében” – mi hajtja őket, miért jönnek be reggelente dolgozni, mit jeleznek vissza a főnökeikről, miért hajlandóak elköteleződni, stb.
Ha ezzel megvagyunk, kezdődhet a stratégia újragondolása, finomhangolása. Mi a célunk tulajdonképpen az employer branding-gel? Kihez tartozik, ki a felelőse?  Ki, kivel, miről és hogyan kommunikál? Fluktuációtól az álom-munkahelyig – sok transzparenciával, és legalább ugyanennyi kommunikációval fűszerezve.

Kíváncsi a részletekre?

Töltse ki a lenti űrlapot tájékoztatásért szolgáltatásunk részleteiről és díjmentes kipróbálási lehetőségeinkről!

Kapcsolódó cikk: Ezt gondolja 6 HR vezető a munkáltató márka építésről.
HR vezetői körkép employer branding


Csatlakozz hozzánk!


Székely Gábor

Profiles nyúl

A Profiles Nyúl


Gyetvai Judit


Dr. Andrejka Zoltán

A kipróbálási lehetőségeket céges látogatóink számára biztosítjuk.

A letöltéshez kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot:



tanacsadas.lap.hu | coaching.lap.hu | csapatepites.lap.hu