Munkáltatói márka építés
Az egyik legeredményesebb toborzási eszköz a kiváló munkáltatói márka – minden olyan kisebb-nagyobb elem, ami megkülönböztet minket a munkaerőpiacon.
Employer branding – kutatásra alapozva
A Profiles objektív felmérésre alapozza a munkáltatói márka építését – először azt térképezzük fel, mi a közös a munkatársak “működésében”, mi a közös a legtehetségesebb munkatársak “működésében” – mi hajtja őket, miért jönnek be reggelente dolgozni, mit jeleznek vissza a főnökeikről, miért hajlandóak elköteleződni, stb.
Ha ezzel megvagyunk, kezdődhet a stratégia újragondolása, finomhangolása. Mi a célunk tulajdonképpen az employer branding-gel? Kihez tartozik, ki a felelőse? Ki, kivel, miről és hogyan kommunikál? Fluktuációtól az álom-munkahelyig – sok transzparenciával, és legalább ugyanennyi kommunikációval fűszerezve.
Kíváncsi a részletekre?
Töltse ki a lenti űrlapot tájékoztatásért szolgáltatásunk részleteiről és díjmentes kipróbálási lehetőségeinkről!
Kapcsolódó cikk: Ezt gondolja 6 HR vezető a munkáltató márka építésről.