Call center tréningünk a külső / belső kapcsolattartás minőségének javításával növeli az eredményességet, erősíti a lojalitást – ügyfelekben és munkatársakban egyaránt.

Mire alapozzuk tréningünket?

Programunk során leggyakrabban a call center szabályrendszerének létrehozásán, szükség szerinti felülvizsgálatán, alapos elemzésén dolgozunk először. Opcionálisan felmérjük az ügyfelekkel kapcsolatot tartó munkatársak rátermettségét, kidolgozzuk a munkatársak testre szabott támogatási, fejlesztési rendszerét.

Milyen területeken tudjuk fejleszteni call center-es kollégáit?

Kompetencia-felmérés segítségével térképezzük fel, mennyire bizalomkeltőek, mennyire tapintatosak, empatikusak, lelkiismeretesek a kollégák, milyen mértékben „hajlandóak” kompromisszumot kötni, mennyire udvariasak, rugalmasak, és milyennek számítanak összpontosítás tekintetében – akár egy külső normához viszonyítva.

Tréning mellett az „ideális” call center-es cégre szabott profilját is megalkotjuk!

Igény szerint, a tréninget megelőzően kialakítjuk és helyben validáljuk a call center-ben található munkakörök ideális / optimális kompetencia-profiljait.

Érdekelné call center tréningünk?

Kérjen ajánlatot, vagy próbálja ki díjmentesen felmérésünket, amelyre call center tréningünket építjük! Csak töltse ki a lenti űrlapot!


Csatlakozz hozzánk!


Gyetvai Judit


Dr. Andrejka Zoltán


Dr. Zólomy Orsolya


Kovács Judit


Székely Gábor

Profiles nyúl

A Profiles Nyúl

A kipróbálási lehetőségeket céges látogatóink számára biztosítjuk.

A letöltéshez kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot:



tanacsadas.lap.hu | coaching.lap.hu | csapatepites.lap.hu