HR vezetői körkép – employer branding

HR vezetői körkép – employer branding

HR vezetői körképünk keretében megkérdeztünk hat sikeres HR vezetőt, mi az eredményes employer branding titka. A központban a HITELESSÉG és a MUNKAVÁLLALÓI ÉLMÉNY állt, nézzük pontosan mit emeltek ki a tapasztalt HR vezetők a sikeres munkáltatói márka építés zálogaként:

nagy_zsolt_employer_branding

Nagy Zsolt HR vezető, BDO Magyarország

“A sikeres employer branding titka, hogy ne csak azokat az értékeket közvetítsük, amelyeket a HR vagy a marketing részleg tart fontosnak, hanem amelyet a munkavállalók a mindennapokban is megélnek, ezzel hiteles és valós képet adva a munkáltatóról. Mindezek mellett, fontos, hogy ne elcsépelt/általános információt közöljünk, hanem próbáljunk valóban a cégünk egyediségeire fókuszálni.” Nagy Zsolt HR vezető, BDO Magyarország

 

 


 

skultéty_viktor_employer_branding

Skultéty Viktor HR vezető, Dentsu Aegis Network Magyarország

“A sikeres employer branding titka nem más, mint a cégnél dolgozó elégedett munkavállalók. Ha ők jó hírét viszik a cégnek, megosztják tapasztalataikat a social médiában, nincsen ennél hitelesebb és hatékonyabb megoldás.” Skultéty Viktor HR vezető, Dentsu Aegis Network Magyarország

 

 

 

 


 

tóth_lajos_employer_branding

Tóth Lajos, HR igazgató, NN Biztosító Magyarország

“Izgalmas, hiteles és őszinte.” Tóth Lajos, HR igazgató, NN Biztosító Magyarország

 

 

 

 

 


 

kárpáti_diána_employer_branding

Kárpáti Diána, HR igazgató, Borsodi Sörgyár

“A sikeres munkáltatói márka kívül-belül hiteles, pofon egyszerű üzenetekkel, “cool” eszközökkel közvetíti a vállalat értékeit, és konzisztensen épül, fejlődik a vállalattal együtt. Víziót, hovatartozást kommunikál, mely által a közénk tartozó magára ismer, és otthon érzi magát.”  Kárpáti Diána, HR igazgató, Borsodi Sörgyár

 

 

 

 


tóth_balázs_employer_branding

Tóth Balázs, HR és Kommunkációs igazgató, CG Electric Systems Magyarország

“Több felületen frissen jelen lenni, belülről pedig az egész hitelességét megadni. Ha a munkavállalók is azt érzik és mondják, amit kommunikálunk a Vállalatról, a munkáltatói arculat hitelességének forrásaivá és nagykövetévé válnak.” Tóth Balázs, HR és Kommunkációs igazgató, CG Electric Systems Magyarország

 

 

 

 

 

 


dulin_judit_employer_branding2

Dulin Judit, HR vezető, KUKA Robotics Hungária

“Álláspontom szerint a hatásos employer branding titka két fő tényezőben áll. Az egyik, hogy a külső fókusz mellett legalább olyan hangsúlyos legyen a belső fókusz is, mivel világunkban a legjobb ajánlást a saját tapasztalat megosztása jelenti, így a saját munkavállalók pozitív véleménye hat a leginkább a munkaerőpiaci megítélésre. A másik fő tényező, hogy az employer branding programok és eszközök valós külső/belső piackutatási eredményekre alapozva kerüljenek bevezetésre, ezzel biztosítva, hogy hatásuk a tervezettnek megfelelő legyen.” Dulin Judit, HR vezető, KUKA Robotics Hungária


A Profilesnál komoly tapasztalattal rendelkezünk a munkáltató márka építésében, különösen az Y generáció tekintetében. Szívesen segítünk employer branding-gel kapcsolatos kérdéseiben is, itt várjuk kérdéseit.


Csatlakozz hozzánk!


Székely Gábor


Dr. Andrejka Zoltán


Dr. Zólomy Orsolya

Profiles nyúl

A Profiles Nyúl


Kovács Judit

A kipróbálási lehetőségeket céges látogatóink számára biztosítjuk.

A letöltéshez kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot:



tanacsadas.lap.hu | coaching.lap.hu | csapatepites.lap.hu