Konfliktuskezelés tréning
A hatékony konfliktuskezelés bárki által megtanulható!
Mire van szükség hozzá?
Önismeretre – hogy felismerjük, mi zavar minket az adott helyzetben
Érzelmi intelligenciára – hogy felismerjük a másik fél reakcióját konfliktus során
Önuralomra – hogy kordában tudjuk tartani indulatainkat
Empátiára – hogy megérthessük a másik felet
Éntudatosságunk fejlesztésére – hogy pontosan meg tudjuk fogalmazni álláspontunkat
Szociális tudatosságra – hogy megfelelően keresztül tudjuk vinni elképzeléseinket
Soknak tűnik? Mi megtaláljuk, melyikre fókuszáljunk!
Objektív felméréseink célzottan mutatják meg, milyen területeken várható, hogy a kitöltő milyen területeken kerülhet leggyakrabban konfliktusba, és mire van szüksége azok pontos menedzselésében.
Csapatban is működik! Egy csapat dinamikáját ismerve nagyszerűen fel lehet készülni a tipikusan várható konfliktushelyzetekre és azok hatékony kezelésére.
Kipróbálná díjmentesen felmérésünket, melyre konfliktuskezelés tréningünket alapozzuk?
Csak töltse ki a lenti űrlapot, és kipróbálhatja objektív, online felmérésünket, bármiféle kötelezettségvállalás vagy díj nélkül!
Kezelje higgadtan a konfliktusokat!
A konfliktuskezelés tréning a klasszikus konfliktusok és indulatok kezelését, az együttműködés módszerét tanítja meg. Ezzel egyben segít felismerni a konfliktushelyzeteket és a lehetséges megoldásokat is átadja.
Fontos, hogy lássuk, klienseink milyen konfliktust hogyan kezelnek, mennyire állnak bele a szituációba. Segítünk, hogy bizonyos vitás helyzetekben mi lehet a legcélravezetőbb megoldás.
Ami szintén fontos a konfliktuskezelés tréning során, az a kommunikáció megfelelő stílusának elsajátítása. Segítünk a felismerésben és abban, hogy egy adott helyzetben hogyan lehet a magunk előnyére használni a kommunikációt.
Tudatosan nyitottá kell válni a másik fél gondolatainak befogadására, ugyanis ezt a figyelem minősége és az erre való reakció is meghatározza egy adott konfliktus megoldásában.
A konfliktuskezelés tréningnek köszönhetően olyan reakciókat fejlesztünk, mellyel a beszélgetéseket konstruktív irányba lehet terelni. A lényeg is világosabbá válik, és egyszerűbben átlátható a másik fél közlési szándéka. A gondolatokat már sértő, bántó megjegyzések nélkül is kiválóan tudjuk a partnerünk tudtára adni.
Bátran forduljon hozzánk tréningünkkel kapcsolatban akár csapatépítés céljából is!
Kapcsolódó cikk: Hogy kezeljük a konfliktusokat? Használjuk őket vagy ők használják el vállalataink erőforrásait?