Facebook
Blogger
Twitter
Tweets by [ProfilesHungary]
Google+
Youtube
Azonnali elérhetőség
Tel:
+36-1/200-68-76
Email:
profiles@profiles.hu

Call center tréningünk a külső / belső kapcsolattartás minőségének javításával növeli az eredményességet, erősíti a lojalitást – ügyfelekben és munkatársakban egyaránt.

Mire alapozzuk tréningünket?

Programunk során leggyakrabban a call center szabályrendszerének létrehozásán, szükség szerinti felülvizsgálatán, alapos elemzésén dolgozunk először. Opcionálisan felmérjük az ügyfelekkel kapcsolatot tartó munkatársak rátermettségét, kidolgozzuk a munkatársak testre szabott támogatási, fejlesztési rendszerét.

Milyen területeken tudjuk fejleszteni call center-es kollégáit?

Kompetencia-felmérés segítségével térképezzük fel, mennyire bizalomkeltőek, mennyire tapintatosak, empatikusak, lelkiismeretesek a kollégák, milyen mértékben „hajlandóak” kompromisszumot kötni, mennyire udvariasak, rugalmasak, és milyennek számítanak összpontosítás tekintetében – akár egy külső normához viszonyítva.

Tréning mellett az „ideális” call center-es cégre szabott profilját is megalkotjuk!

Igény szerint, a tréninget megelőzően kialakítjuk és helyben validáljuk a call center-ben található munkakörök ideális / optimális kompetencia-profiljait.

Érdekelné call center tréningünk?

Kérjen ajánlatot, vagy próbálja ki díjmentesen felmérésünket, amelyre call center tréningünket építjük! Csak töltse ki a lenti űrlapot!


Székely Gábor


Sélei Annamária


Csatlakozz hozzánk!

Profiles nyúl

A Profiles Nyúl


Saci

Gyetvai Judit

Gyetvai Judit


Bach Dorottya


Kovács Judit


Balázs Regina


Dr. Zólomy Orsolya


Ördög Andrea


Dr. Andrejka Zoltán

A letöltéshez
kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot:


tanacsadas.lap.hu | coaching.lap.hu | csapatepites.lap.hu